Som en fortsättning på tillfället som hölls under hösten är nu Magnus Elmshorn (Marknads- och kommunikationschef vid Skola24) tillbaka och den här gången kommer han gå djupare in på hur du kan arbeta för att nå bästa och mest effektivt resultat i din digitala marknadsföring.
Tid: Torsdagen den 25 mars kl. 12:00-13:00.
Plats: Helt online.
Målgrupp: som vill fördjupa din kunskap inom digital marknadsföring och synas bättre.
Innehåll
Under lunchseminariet kommer Magnus visa hur digital annonsering fungerar, hur du kan jobba med mål och skapa säljande annonser.
– Denna gång kommer vi att djupdyka i fördelarna med att använda sig av segmentering utifrån dina målgrupper och att hitta rätt kanal. Plus hur du slutligen mäter och följer upp din annonsering för att nå ännu bättre resultat vid nästa tillfälle, säger Magnus Elmshorn.
Du behöver inte ha varit med på det första seminariet för att delta i fortsättningen. Självklart har du också möjlighet att ställa frågor till Magnus och kanske bolla några funderingar som du dagligen sitter med. Välkommen!
Anmälan är stängd
Aktiviteten arrangeras av projektet ASSAR Industrial Innovation Arena, ett av de projekt som IDC är med och driver. IDCs finansiärer är Europeiska regionala utvecklingsfonden, Skaraborgs kommunalförbund, Västra Götalandsregionen och Skövde kommun. Vi har i uppdrag att långsiktigt stärka konkurrenskraften och lönsamheten för Skaraborgs tillverkande industriföretag. För en hållbar framtida industri. ASSAR Industrial Innovation Arena är en del av Science Park Skövde och är en mötesplats där utbildning, innovation och forskning ger nya lösningar för industrin.